HVHerfstChallenge2018 challenge 2

Hoii allemaal!

De 2e challenge van de HVHerfstChallenge2018 is al weer even geleden.
Toch wil ik jullie nog wel vertellen hoe ik mijn 2e creatie heb gemaakt.

Ik vertelde in mijn vorige bericht al dat ik het woord 'Herfst' maak.
De 2e challenge heb ik verwerkt op de letter 'E'.
De 2e challenge is: Verwerk spinnen en spinnenwebben op je creatie.

Dit is een thema die erg goed bij de herfst past.
In het vorige bericht heb ik verteld hoe ik alle letters op kleur heb gebracht. 
Wil je toch nog weten hoe ik dit heb gedaan, bekijk dan even het vorige bericht!


Op de letter heb ik een spinnenweb gemaakt met een mask stencil van Dutch Doobadoo. Dit heb ik gedaan met de distress oxide: black soot.

Daarna heb ik verschillende onderdelen van Noor uitgestansd namelijk een paddenstoelenrand, bladeren, spinnen en vleermuizen. Ook heb ik van Marianne Design 2 bomen en gras gebruikt.
Afbeeldingsresultaat voor grasrand marianne design 

Alle onderdelen behalve de bomen, heb ik op kleur gebracht met distress oxide.
Voor de gras/paddenstoelenrand heb ik tussen 2 lagen gras een paddenstoelenrand gedaan.
Dit maakt het wat voller en geeft de creatie wat diepte.

Ook heb ik om de achterste gras rand een lijn getrokken met een zwart potlood. Dit zorgt voor een extra schaduw rand. 

Als laatst heb ik de kaart voorzien van doodle randjes en glossy accents drops. 

Ik hoop dat ik jullie weer een beetje heb kunnen inspireren.
En misschien wel motiveren om mee te doen aan de challenge!

Tot de volgende keer!


Alle gebruikte materialen zijn te koop bij www.hobbyvision.nl . Als je op de afbeelding klikt, kom je meteen bij het juiste product terecht.
Distress Oxides Ink Pad - Wild Honey Distress Oxides Ink Pad - Peeled Paint Distress Oxides Ink Pad - Carved PumpkinDistress Oxides Ink Pad - Vintage Photo Distress Oxides Ink Pad - Aged Mahogany Dutch Doobadoo - Dutch Mask Art - Herfstbladeren Dutch Doobadoo - Dutch Mask Art - Triangles Studio Light - Mixed Media Rainbow Designs - Bloom STAMPMB17  Stempelinkt - Versafine - Smokey Grey Stempelinkt - Versafine - Onyx black Uni-Ball Signo - Bold Point Gel Pen - White Uni-Ball Signo -  Broad Point Gel Pen - Black Ranger - Glossy Accents - mini            Noor! Design - Cutting & Embossing stencil - Autumn - Herfstpaddestoelen  

Reacties