You're so cool it's scary

 Hoii allemaal!

Het is alweer even geleden dat ik hier een bericht heb geplaatst.  Het was op het gebied van werk een beetje druk. Maar we zijn nu weer terug en ik hoop het weer wat beter bij te kunnen houden. 
In deze blogpost laat ik jullie een voorbeeld zien met de nieuwe release van Elizabeth Craft Design, ontworpen door Joset. 
In deze release zitten monsters, een kaart model, accessoires en een afvalbak. Ook is er een stempelsetje uitgekomen.


Vandaag laat ik jullie een doosje zien in de stijl van koekiemonster. 
Voor de basis heb ik het pizzadoosje (1781) gestanst uit kraft.
Alle randen die aan de buitenkant komen heb ik bewerkt met een stencil uit de Planner Essentials stencil set 2 en Distress Oxide Ink Faded Jeans. Nu zijn ze meteen niet meer zo kaal.


Voor de binnenkant heb ik het sculpte vierkant gestanst, gekleurd met de Faded Jeans Oxide Ink.
Vervolgens heb ik daar de tekst 'Nom nom nom' op gestempeld. Deze tekst zit in de nieuwe stempel set. Ik heb de randen afgeplakt zodat het niet op het gesculpte randje zou komen.


Een aantal woordjes heb ik nog een keer extra zwart gemaakt met de micron pen, deze vallen nu wat meer op.


Ook plakte ik binnenin nog koekjes die ik heb gekleurd met Distress Oxide Ink Gathered Twigs. 
De kleine spikkeltjes heb ik wat geaccentueerd met een bruine micron pen.


Ik vind het handiger om eerst de binnenkant te maken, dan kan ik later bekijken hoe de bovenkant wordt. Als je de bovenkant met foam tape etc. wil beplakken dan wordt de deksel zwaarder. De deksel wil dan kantelen en dat is niet handig als de binnenkant nog beplakt moet worden.


Voor de bovenkant heb ik ook het gesculpte vierkantje gestanst en bewerkt met Distress Oxide Ink Frayed Burlap. Daaroverheen heb ik met een mask stencil uit de Planner Essentials Stencil set 2 en versamark een plaklaagje aangebracht.
Dit kan je heel makkelijk met een blendingtool doen, deze in de versamark dippen en door je mask stencil drukken.  Hier strooide ik Distress Embossing Glaze Weathered Wood heen. Dit is een transparante embossingpoeder met licht een kleurtje. Daarna nog wat stempelafdrukjes om de achtergrond nog wat te vullen. 




Hierop komt natuurlijk de schattige koekiemonster met een vuilnisbak gevuld met koekjes.


Allereerst begon ik met de vuilnisbak. Dit bracht ik op kleur met Distress Oxide Ink Hickory Smoke.
Vervolgens heb ik met een dabber en Versamark wat inkt aangebracht zodat ik hierover Distress Embossing Glaze 'Peeled Paint' kon strooien.
Denk je nu, er zit te veel op? Dan kan je dit zo iets afvegen voordat je het verhit. 


Als je dan de vuilnisbak, met koekiemonster en koekjes op het doosjes plakt, krijg je dit resultaat.
Ik vond het nog wat kaal dus ik stempelde een leuke tekst en plakte dit over de vuilnisbak heen.


Deze tekst erbij op maakt het wel echt af. 


Dan nog even een foto van de binnenkant. 
Je kan hier nog lekkere koekjes in doen om cadeau te geven. 

Ik hoop dat jullie weer wat ideeën hebben opgedaan.
Ik zal hieronder nog even de producten plaatsen die ik heb gebruikt.
Hopelijk tot een volgende blogpost!

Liefs Lisanne



Gebruikte producten: 
- CS277 Monster Hugs
- Monster 1 1975
- Carbage Can 1979 
   
   
     
   
 

Reacties