Everything will be ok!


Vandaag mag ik weer een kaartje aan jullie laten zien. Er is zoveel leuks uitgekomen de laatste tijd!
Maar vandaag ga ik jullie een kaartje laten zien met producten die al wat langer te koop zijn.


Ik heb van het papier Strathmore Bristol papier van 14 bij 20 cm voorzien van Distress Oxides. 
Dit deed ik met 2 lievelingskleuren namelijk : Mermaid Lagoon en Cracked Pistachio.
Vervolgens heb ik er wat water op gesprayd en gedroogd.

Door wat inkt ( Mermaid Lagoon) op mijn craftsheet te drukken, het nat te maken en vervolgens met een kwastje spetter op het gedeelte van de 'Cracked Pistachio' te tikken, krijg je een heel leuk effect.
Op de achtergrond heb ik gebruik gemaakt van een stencil van Dutch Doobadoo en de distress oxide 'Hickory Smoke'.
Ook heb ik een achtergrond stempel van Studio Light gebruikt. Dit heb ik gedaan met de Mermaid Lagoon. Door dezelfde kleuren te gebruiken wordt het minder druk. 

Toen de achtergrond naar mijn idee goed was, heb ik de prachtige stempels van Lavinia gebruikt.
Ik blijf het super leuke stempels vinden waar veel mogelijkheden mee zijn!
Op het huisje heb ik wat dauwdruppels gemaakt met de 'glossy accents'. 

Tot slot nog een doodle randje en wat accenten om de plaatsen van het stencil te benadrukken. 
En natuurlijk nog zwart papier met de maat van 15 bij 21 cm. 

Ik wil jullie heel erg bedanken voor het lezen van mijn blog. Ik vind het echt super leuk dat ik jullie op deze manier mag inspireren! Tot de volgende blog!

Groetjes Lisanne Geerdink


Alle gebruikte materialen zijn te koop bij www.hobbyvision.nl . Als je op de afbeelding hieronder klikt, kom je meteen bij het juiste product.

Distress Oxides Ink Pad - Cracked Pistachio Distress Oxides Ink Pad - Mermaid Lagoon Distress Oxides Ink Pad - Hickory Smoke  Prima Marketing - Empty Spray Bottle Vaessen Creative - Papiersnijder + riller - 30,5x11,5cm - 12x4,5 Viva Decor - Vierkante zachte sponsjes  Nellie Snellen - Heat Resistant mat / Craft sheet  Papermania - Basics heattool - Pink (European Plug) Dutch Doobadoo - Dutch Mask Art - Triangles Tim Holtz / Tonic Studios - Travel Stamp Platform (15,2x15,2cm) Ranger - Glossy Accents - mini Papicolor Original - Scrap - 01 Ravenzwart  Lavinia Stamps - Forest Spruce Lavinia Stamps - Freya`s House Lavinia Stamps - Silhouette House Pods Strathmore - Bristol Smooth Surface Stempelinkt - Versafine - Onyx black Studio Light - Planner Journal - Clearstamp STAMPPJ03       

Reacties