HVHerfstChallenge2018 challenge 1


Hallo Allemaal!

Vandaag wil ik jullie laten zien dat er bij HobbyVision een super leuke herfstchallenge is begonnen.
Deze challenge is gestart op 13 oktober en zal eindigen op 6 november.
Elke dinsdag en zaterdag wordt er een challenge bekend gemaakt.
Bij elke challenge hoort een letter. Je kiest voor het woord 'herfst' of het woord 'autumn' en daar verwerk je de challenge op.


De eerste challenge luidt: Verwerk pompoenen op je creatie.
De pompoenen heb ik verwerkt op de letter 'H'.

Als basis voor alle letters heb ik de letter overgetrokken op het Mixed Media papier van Strathmore en deze voorzien van distress oxide. Ik heb de kleuren : Peeled Paint, Carved Pumpkin, Wild Honey en Aged Mahogany gebruikt.

Vervolgens heb ik voor de achtergrond een aantal mask stencils van Dutch Doobadoo gebruikt, de autumn leaves en de triangels. En stempels uit de Bloom lijn van Studio Light.
Voor de mask stencils en een aantal stempels gebruik ik dezelfde kleuren als de achtergrond.
Ook heb ik van de versafine inkt de kleuren zwart en grijs gebruikt.
Ik vind het zelf persoonlijk mooi om wat extra diepte te geven met zwart en grijs.


Nu kon het echte decoreren beginnen. Allereerst heb ik de pompoenen , bladeren en boom van Noor! Design uit het Mixed Media papier van Strathmore gestansd. Dit doe ik zodat ik alles op kleur kan brengen met dezelfde kleuren als de achtergrond.
Ook heb ik nog het kaboutermeisje van Marianne Design gemaakt.
 Daarnaast heb ik ook nog een paar vleermuizen uitgestansd.

Afbeeldingsresultaat voor noor autumn Afbeeldingsresultaat voor noor autumn stansmal

Als laatst heb ik mijn kaart voorzien van een doodle randje, een doodle randje om de herfstbladeren op de achtergrond.
Het kaboutermeisje, de pompoenen en bladeren heb ik voorzien van een schaduwrandje.
En als aller laatst een paar dauwdruppels op de bladeren en pompoenen.

Voor nu was dit de eerst letter en de eerste challenge.
De volgende letter wordt voor mij de letter E met daarop verwerkt.................


Tot een volgende keer!


Alle gebruikte materialen zijn te koop bij www.hobbyvision.nl . Als je op de afbeelding klikt, kom je meteen bij het juiste product terecht.
Distress Oxides Ink Pad - Wild Honey Distress Oxides Ink Pad - Peeled Paint Distress Oxides Ink Pad - Carved PumpkinDistress Oxides Ink Pad - Vintage Photo Distress Oxides Ink Pad - Aged Mahogany Dutch Doobadoo - Dutch Mask Art - Herfstbladeren Dutch Doobadoo - Dutch Mask Art - Triangles Studio Light - Mixed Media Rainbow Designs - Bloom STAMPMB17  Stempelinkt - Versafine - Smokey Grey Stempelinkt - Versafine - Onyx black Uni-Ball Signo - Bold Point Gel Pen - White Uni-Ball Signo -  Broad Point Gel Pen - Black Ranger - Glossy Accents - mini            

Reacties