Woof's house

Hallo allemaal!

Ik wil jullie vandaag deze kaart laten zien. 
Deze keer heb ik mij laten uitdagen/inspireren door mijn neefjes.
Zij kwamen om een middagje te knutselen met allerlei mallen.
Met deze mallen ben ik zelf ook aan de slag gegaan.

Allereerst is dit het eindresultaat van de kaarten van mijn neefjes.
Dit is het uitgangspunt van mijn kaart.
Ik ben begonnen met het hondenhok, hiervoor heb ik de Dutch Doobadoo mal gebruikt.  Ik heb hier kraft cardstock gebruikt en het design papier Woof Woof van Noor! Design.
Alle randen heb ik bewerkt met een paper distresser en een bewerkt met inkt ( Ground Espresso, distress oxide).


Vervolgens heb ik met een Dutch Doobadoo shape art mal een onder en achterkant gemaakt. De mal heb ik 2 keer overgetekend en in één geheel uitgeknipt. Precies in het midden heb ik een ril lijn gemaakt. Vervolgens heb ik hier ook nog design papier opgeplakt en de randen bewerkt.
Ook heb ik op de onderkant, op het designpapier, wat hondenpootjes gemaakt. 
Noor! Design heeft namelijk bij de Woof Woof lijn een stencil ontworpen.
Ik heb hierbij de Expanding Mousse van Nuvo gebruikt.

Op het hondenhok heb ik grasranden geplakt met daarbij bloemen. Ik vind het wel leuk om de creatie wat meer kleur te geven.
Zo heb ik ook op de achterkant allemaal takjes geplakt ( stansmal Lovely Moments, Studio Light).
Deze takjes laat ik verspringen zodat het wat speelser lijkt. Ook plak ik de takjes op een aantal punten vast, voor mij hoeft het niet helemaal vast en strak.
De takjes heb ik opgevrolijkt met bloemen uit een stansmal van Marianne Design. Het handige aan deze stansmal is dat je in één keer 14 bloemen kan stansen. Bij deze creatie was dat wel erg handig hihi.


Natuurlijk mocht Buster ook niet ontbreken op deze kaart. Deze keer bestaat Buster uit wel 3 kleuren bruin. 
Wil je weten hoe je Buster kan maken? Een tijdje geleden ben ik hiermee live geweest. In dit filmpje kun je zien hoe ik Buster maak: https://www.youtube.com/watch?v=Ljv8mpNFSBk&t=14s 
Hij kan recht op zitten doordat ik kleine steuntjes achter zijn poten heb gemaakt.
Ook heb ik er een voerbak met botten bij gemaakt en een naambordje op het hok. 


De bloemen die ik aan de zijkanten van het hondenhok heb geplakt, komen uit een stansmal van Joy! Crafts. Deze bloemen zijn erg leuk om op te bouwen in meerdere kleuren. Eerst heb ik de hele bloem gestanst in het groen. Vervolgens heb ik de bloem nog een keer gestanst. Zoals hierboven te zien is, geel of wit. Allen de bloem zelf heb ik afgeknipt, en op de hele bloem die ik in het groen heb gestanst geplakt. 


Ik hoop dat ik jullie heb geïnspireerd met deze creatie. 
Een uitgebreide kaart, maar ook leuk om een keer te maken!


Tot een volgende keer!



Alle gebruikte producten zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl . Als je op de afbeelding hieronder klikt, kom je meteen bij het juiste product terecht.

Dutch Doobadoo - Dutch Card Art - Hondenhok Noor! Design - Paperpad A4 - WoofWoof Dutch Doobadoo - Dutch Shape Art - Frame Florence cardstock texture - 12x12" - 200gram - Dark kraft Distress Oxides Ink Pad - Ground Espresso    Noor! Design - Mask Stencil - Honden WoofWoof Nuvo - Expanding Mousse - Mustard Seed Stansmal Studio Light - Lovely Moments - STENCILLM213 Joy! Crafts - Cutting & Embossing mal - Lentebloemen Marianne Design - Craftable - Punch Die: Bloem Sakura Noor! Design - Stansmal One of a Kind - Hondenhok Noor! Design - Mon Ami - Hond Buster         

Reacties