#DecemberDBD 2020 voorpagina

 Hoii allemaal!

Het is bijna zover, bijna is het tijd om te beginnen met de december daily. 
Ik heb al wel wat pagina's laten zien die ik ter voorbereiding heb gemaakt.
Maar deze pagina is echt af en is tevens ook mijn eerste pagina voor in mijn planner.
Het is namelijk de voorpagina.  Natuurlijk gebruikte ik hier heel veel verschillende stansen van ECD bij. 


Ik heb eerst een basispagina gestanst met de planner stans 1606. Hiervoor heb ik papier gebruikt uit het Reminiscene book van ECD.  De randen daarvan heb ik bewerkt met Distress Ink Gathered Twigs.
Vervolgens heb ik aan het groenige designpapier een rand gestanst.  Dit deed ik met de Journal Edges uit de Traveler's Notebook Collection.
Ook met het blauwe designpapier deed ik hetzelfde, alleen een ander randmalletje.


Deze plakte ik op mijn basispagina. Als je dit doet, moet je wel even de gaten opnieuw maken met een crop a dile. 
Nu ben ik eerst verschillende onderdelen op kleur gaan brengen met de ECD watercolour set. 
Ik heb bomen uit de Planner Essentials dies 1674 gestanst en groen gekleurd. 
Ook heb ik een leuke cirkel gestanst uit de Planner Essentials dies 1609. Deze kleurde ik donker bruin. 
Ook heb ik een los stukje papier bruin gemaakt en hierop en de tekst 'december' en 'daily' gestempeld. Deze komt uit de stempelset cs140. 


Nu zitten er bij het Reminiscene book ook een aantal vellen met plaatjes om uit te knippen. 
Het blauwe kaartje 'Here now' en 'Stories of this december season'. 
Ik heb ook nog een eigen kaartje gemaakt. Hiervoor gebruikte ik Paint on assorti pack voor. Hier zit een soort nature tint papier in. Hier stempelde ik op met de stempelset cs133. Dit zorgde voor een mooie rand. Hierin heb ik het getal 2020 met stempelset cs160.


Verder heb ik nog wat leuke takjes gestanst met dubbelzijdige tape, en hierop de Silk Microfine Glitter warm daimond van ECD aangebracht. Zo leuk om dit weer als toefje ergens achter te steken.
Dit takje komt uit de Paper Flower Collection 1776.
Als laatst heb ik onder in de hoek nog de tekst 'daily story' geplakt. Dit komt uit de Planner Essentials dies 1811. 
En natuurlijke nog wat leuke reinforcers. 


Kortom, ik heb weer heerlijk gewerkt aan deze pagina! 
Ik hoop dat jullie hier wat inspiratie uit ophalen. 
In ieder geval heel erg bedankt voor het lezen!

Liefs Lisanne 


Ik heb de gebruikte producten hieronder voor je gelinkt. Als je op de afbeelding klikt, kom je meteen bij het juiste product terecht. 
   
  
   
  
  
 




 


















Reacties