Splish Splash

 Hoii allemaal! 

Weer een nieuw blogbericht van mij!
Deze keer ging ik aan de slag in mijn vierkante TN.
Het zijn twee vrolijke pagina's geworden met allerlei leuke zee stansen van ECD.


De pagina's heb ik gestanst met de Polaroid page uit het papier Rainbow of Happiness. 
De randen heb ik iets bewerkt met zwarte Distress Ink. 
Ik had een stuk Denim Sheet van Papermania liggen. Het leek mij leuk om daar een spetter uit te stansen.
Het vierkant waar de vlek is uit gestanst gebruikte ik op de linker pagina. De vlek gebruikte ik op de rechterpagina. 


Aan de linkerkant heb ik de schattige octopus gemaakt met een hoedje en boei.
Ik vind dit toch een schattig diertje! De ogen heb ik boller gemaakt door Glossy Accents te gebruiken.


Verder heb ik op deze pagina zeewier in verschillende kleuren en een visje geplakt.
Het zeewier komt uit de Summer Kit en het visje uit de Diving Accessoires.
Ohja en een tekst stempel 'Splish Splash'.


Dan de pagina aan de rechterkant.
Hierop heb ik eerst wat golven geplakt, een beetje speels. Ook deze golven komen uit de Summer Kit.
Oh en zie je die vlek aan de rechterkant, die heb ik dus maar half op de pagina geplakt.
De andere helft zit op de achterkant. 


Op deze pagina mocht de schildpad. Ook dit is weer een schatje! 
Verder heb ik op deze pagina ook wat zeewier geplakt.
Ook heb ik hier wat accessoires opgeplakt zoals de zwemvliezen.


Een lekker kleurig geheel is het zo geworden!
Ik houd er van hihi.
Ik hoop dat jullie ook met veel plezier dit blogbericht gelezen hebben.
Alle producten zet ik hieronder nog even voor je op een rijtje.

Tot een volgende keer!

Liefs Lisanne 

   
   

     
 

Reacties