30 oktober

 Hoii allemaal!

Vandaag een nieuwe post van mij met een bijzondere kaart.
Deze kaart heb ik gemaakt voor de verjaardag van mijn moeder. Zij is vandaag jarig. 
Voor deze kaart heb ik allerlei leuke Elizabeth Craft Design spulletjes gebruikt.


Allereerst de basis, daarvoor gebruikte ik een rechthoek (1697) van Paint On naturel papier en één maat kleiner designpapier uit het Reminiscene Book 1. Dit boek is helaas al uitverkocht maar ik kon het niet laten liggen.
De randen heb ik bewerkt met een paper distresser en wat Distress Ink Frayed Burlap.


Vervolgens heb ik een leuk frame gemaakt. Hiervoor is een leuke stans waarmee je 6 verschillende frames kan maken. Dit is Planner Essentials 42.
Ik heb een geruit papier als basis gebruikt, daarop het frame met de tekst 'Remember this day' in het kraft. 
Ohja op het geruite papier heb ik ook nog een gescalloped rondje geplakt.
Helemaal boven op nog een leuke vlinder die ik twee keer heb gestanst. Één keer uit rood papier en één keer uit vellum. In het midden nog wat zwarte plakparels en boven aan een strookje eraan.
Het geheel heb ik gedeeltelijk opgeplakt met tape zodat ik er straks nog wat achter kan steken.


Ik heb namelijk nog een leuk label gemaakt die ik achter het frame ga steken. 
Het label is gewoon een uitgeknipt label uit het Reminiscene Book 2. 
Op de achtergrond heb ik wat gestempeld met een stempel uit CS146 en Versafine Clair Ink Fallen Leaves. Sommige stukken wat donker en sommige wat lichter, maar dat vind ik juist leuk. 
Ook heb ik op deze tag een leuk meisje geplakt. Deze heb ik met dezelfde kleur inkt gestempeld op kraft en een paar gekleurde accenten gegeven.
Boven aan nog een bloemen toef met Florals 8 en Leaves and Branches. 
Onderaan het nog woord october gestanst en gekleurd.


En zo heb ik een leuke kaart gemaakt voor mijn moeder in kleurtinten waar zij van houdt.
Met producten waar zij van houdt en met een meisje, vlinder en een bloementoef.
Nou wat wil je nog meer hihi.

Ik hoop dat jullie het ook een leuk bericht vonden.
Bedankt voor het langskomen en tot snel!

Liefs Lisanne 


Hier alle producten nog even op een rijtje: 
    
    
   
   

Reacties