All about the mushrooms

 Hoii!

Hier ben ik weer met een nieuw creatie.
Voor deze creatie heb ik een dubbele pagina gemaakt in mijn vierkant TN.
Eigenlijk kan je alle lijnen bij Elizabeth Craft Design met elkaar combineren.
Deze keer combineer ik de Art Journal Special met de nieuwste lijn van Joset.


Allereerst heb ik een basispagina's gestanst met de Polaroid page (1847).
Een basis van 2 vierkante pagina's. Ik heb vooraf mijn tn al gevuld met papier van daar dat je verschillende soorten designpapier ziet.
Uit één basispagina heb ik de Honeycomb Dots (1849) gestanst. Je krijgt dan een leuk figuur in je basis.
Het designpapier wat ik gebruik is Rainbow of Happiness (C006). Een lekker vrolijk designpapier.



Op de rechterpagina heb ik de mushroomhouse folding card (1796) gedeeltelijk gebruikt. 
Het dak heb ik er al op geplakt voordat ik de paddenstoel op de pagina plakte.
Het gedeelte wat uit de pagina steekt, heb ik afgeknipt. 
Het huisje heb ik verder vrij eenvoudig aangekleed. Ik maakte een deur met daarin een raam en een losse raam.



Bij deze pagina heb ik een leuke gnome gemaakt. Dit is een nieuwe stans van Joset. 
De gnome houd een pot vast met een plantje erin (stiekem is hij verstopt). Deze pot en het plantje komen uit de Home Jungle kit van de Art Journal Special. 


Hierna ben ik de linkerpagina gaan maken.
Ook hier staat weer een gnome. Het leuke aan deze gnome set is dat je verschillende gnomes kan maken met één stansset. Leuk toch? 
Verder heb ik hierbij nog wat paddenstoelen geplakt.
Deze paddenstoelen komen uit de Once upon  A Time accessoires (1795), Forest accessoires (1688) en de Mystical Mushroom (1900). 
Het zijn allemaal verschillende soorten paddenstoelen maar het is zo leuk als je ze met elkaar combineert. 


Ik hoop dat jullie een beetje hebben genoten van deze pagina. 
Ik heb wel genoten bij het maken van deze pagina. 
Heel erg bedankt voor het kijken en tot snel!

Liefs Lisanne


Ik heb alle producten nog even op een rijtje gezet voor jullie.

-1922 Gnomes

        
    
    
    
    
  

Reacties