Regular life

 Hoii allemaal, 

Mijn kerstvakantie zit er bijna op. 
Morgen sta ik weer voor mijn eigen klas om onderwijs te geven.
Deze laatste dag heb ik nog even goed besteed om een pagina in mijn Sidekick planner te maken.
Deze planner heb ik al bijna vol, nog maar een paar te gaan.


Voor deze pagina werk ik in de groen/ bruintinten. 
Ik moet wel heel eerlijk zijn dat ik ook wat papier uit het eerste Reminiscene book heb gebruikt.
Dit boek is niet meer te koop maar ik denk dat jullie net als ik nog wel wat restanten hebben liggen.


In dit boek had ik ook nog een pagina met labels en stukjes van labels. 
Dit heb ik uitgeknipt, ook heb ik een mat laag gestanst dit zit in Sidekick Essentials 20. 
In het label zit er ook al een reinforcer in verwerkt, hier heb ik een gaatje ingemaakt. 
Nog een leuke reinforcer erop en een stukje hemp cord erdoorheen, leuk toch? 


Op de achterkant van het label heb ik dubbelzijdig tape geplakt aan 3 kanten.
Die doe ik zodat ik er straks nog wat achter kan steken. De niet geplakte kant komt naar boven.


Het label plak ik onderaan over de mat laag heen. 
Aan de bovenkant heb ik eerst wat reinforcers geplakt. 
Iets boven het label heb ik het stukje bingokaart geplakt. 
De bingokaart heb ik alleen aan de linkerkant en rechterkant vastgeplakt met dubbelzijdig tape.
Nu denk je vast wat raar dat je er een stukje overblijft, geen zorgen hoor.
Hier zie je straks niks meer van. 


Tadaa, het tussenstukje is weggewerkt. 
Dit is dus ook heel handig als je eigenlijk stukjes papier hebt die te kort zijn, maar die je wel wil gebruiken.
Ik heb de schattige koala van Joset gemaakt.
Bij deze set zit ook de boom. De koala is gemaakt van Soft Finish Cardstock en Distress Ink.


Ik heb natuurlijk niet voor niks de bingokaart en heb label gedeeltelijk vast geplakt. 
Ik heb namelijk nog een leuke label gemaakt. Dit is een Sidekick Essentials 15.
Ik heb het label zelf uit zwart gestanst. 
Vervolgens heb ik het label met de tekst erin ook uit papier van het Reminiscene gestanst.
De kleine stukjes die uit het gele papier vielen heb ik terug geplakt op het zwarte label.
Dit betekent weer eindeloos veel mogelijkheden. 

Nog wat laatste reinforcers erop en de pagina is klaar. 
Ik hoop dat jullie weer wat ideetjes hebben opgedaan.
Bedankt voor het langskomen!

Tot snel!
Liefs Lisanne 


Hier nog even de gebruikte producten op een rijtje. 

   
   
   
   
  

Reacties

Een reactie posten