Boo, we're going on vacation

Hallo allemaal,

Vandaag wil ik jullie het begin van een verhaal laten zien. 
De monsters gaan namelijk op vakantie. De bus is vol geladen met monsters, koekjes, koffers en feest versieringen. Wat zullen ze toch allemaal gaan doen? 
 

De basis van de bus heb ik gestanst uit Soft Finish Cardstock en voorzien van kleur met Distress Oxide Ink. 


De onderdelen van de bus heb ik ook voorzien van Distress Oxide Ink alleen deze keer dipte ik in de inkt droogde ik het met de heattool en dipte ik er opnieuw in. Je bouwt dan laagjes op en creëert dus diepte.
De lampen heb ik gemaakt door met de monster stempel set oogjes te stempelen op de koekjes.
Ook de tekst op de bumper komt uit dezelfde stempel set.


Hier nog even een close-up foto.


De 2 monsters zijn in de auto gekropen, één achter het stuur en de andere als bijrijder. Als dat maar goed gaat. Het is zo leuk om te spelen met de verschillende houdingen. De ene heeft de armen om de bus heen en de andere netjes vanuit de binnenkant.


Bovenop zit nog een monster die alvast de koekjes aan het opeten is.
Nog een leuke koffer erbij die in de Retro Bus Kit zit.



Ik weet niet wat de monsters allemaal van plan zijn, maar ik denk dat er binnenkort een feestje is. 
Waar is dat feestje??
De achterkant maakte ik met allerlei party accessoires en een stoer label. 

Ik hoop dat jullie het een leuke post vonden. 
Binnenkort wordt de reis voortgezet. 
Bedankt voor het langskomen en tot snel!

Liefs Lisanne


Gebruikte producten:
  • Elizabeth Craft Design Monster 1
  • Elizabeth Craft Design Monster 2
  • Elizabeth Craft Design Monster 3
  • Elizabeth Craft Design Party Time
  • Elizabeth Craft Design Stamp Monster Hugs
  • Elizabeth Craft Design Retro Bus Kit + CS269
  • Elizabeth Craft Design Soft Finish Cardstock
  • Elizabeth Craft Design Reinforcement
  • Distress Oxide Ink: Villainous Potion, Gathered Twigs, Spiced Marmalade, Carved Pumpkin, Tumbled Glass, Faded Jeans, Peacock Feathers, Kitsch Flamingo, Cracked Pistachio, Fossilized Amber
  • Distress Ink:Hickory Smoke, Frayed Burlap, Black Soot, Faded Jeans, Villainous Potion. Peacock Feathers
  • Versafine Clair Ink: Nocturne

Reacties