Cheers!

 Hallo allemaal,

Ik wil jullie vandaag laten zien hoe leuk je de producten van Tim Holtz kan verwerken in een planner. Ik vind dat deze producten goed met elkaar matchen.


Ik heb vorige week 'nieuwe' stempels besteld van Tim Holtz. Dit zijn geen nieuwe stempels meer maar ze stonden zo hoog op mijn lijstje. Aan de linkerkant zie je een bus met de bever van Elizabeth Craft Design.
Deze heb ik al een keer eerder gemaakt, maar door het passend te maken heb ik hem een glas wijn gegeven.


De pagina ernaast is een planner pagina stans van Elizabeth Craft Design 'Photo frames page'.
Dit heb ik gestanst uit het Reminiscene book 2 papier. In deze set zit zowel de dichte pagina als de frames. Voor de kleuren heb ik voornamelijk gekeken naar de volkswagenbus. 


Op de achtergrond heb ik een stencil van de Planner essentials stencils 1. 
Bij het onderste frame heb ik een stempel van een wijnfles gestempeld. Vervolgens nog eens gestempeld op watercolour papier en dit ingekleurd met Distress Ink. De fles heb ik uitgeknipt zonder alle lijntjes want dit had ik al gestempeld. 
Ook heb ik nog een tekst met een stempel op het frame gedrukt en een tapje er achter gestopt.


In het middelste frame een leuk wijnglas met ook op het frame een tekststempel. En een tekst 'cheers!' uit de Photo Frame Page set.


Als laatst bovenaan nog een kurkentrekker met een tapje en ook een tekststempel op het frame.
Je ziet hier rechts bovenin nog een soort pijl. Dit zijn de stukjes die uit de pijl vielen, onderaan de pagina.


Als laatst nog wat leuke reinforcers en de pagina is klaar.
Ik hoop dat jullie dit ook leuk vonden om te zien.
Het is een beetje anders dan anders maar dit is wel erg leuk om te doen.
Iets verder naar onder zijn alle gebruikte producten nog te zien.

Bedankt voor het langskomen!

Liefs Lisanne 


Gebruikte producten:
  • Elizabeth Craft Design Planner Essentials 24 Photo Frames Page
  • Elizabeth Craft Design Planner Essentials 41 Rounded Corners Page
  • Elizabeth Craft Design Reminiscene the book 2
  • Elizabeth Craft Design stamp CS263
  • Elizabeth Craft Design stamp CS232
  • Elizabeth Craft Design Planner Essentials stencil 1
  • Elizabeth Craft Design Reinforcement Variety Pack 
  • Tim Holtz stamp THMB028
  • Distress Ink: Frayed Burlap, Dried Marigold, Gathered Twigs, Walnut Stain, Ground Espresso en Antique Linen
  • Distress Oxide Ink: Old Paper
  • Versafine Clair Ink: Nocturne


Reacties