Field notes

 Hoi allemaal!

Vanmorgen heb ik een spontane live uitzending verzorgd bij Hobbyvision.
Ik ging aan de slag met de Planner Essentials hoesjes van Elizabeth Craft Design.
Dit is een leuke aanvulling op de gave stansen die er al zijn. 


Ik ben gestart met het op maat snijden van de vierkanten in de hoesjes. Ik sneed papier uit het Reminiscene book 4 van 10,2 x 10,2 cm. 
Hierop heb ik de viewmaster gemaakt. Dit is een gave stans van ECD die je los kan gebruiken want er zitten gaatjes in. Maar ik heb hem vandaag in 2 delen op in mijn hoesjes verwerkt. 
De bovenste laag is met designpapier gedaan, hier zijn raampjes in gestanst.
Daaronder zit een mat laag met Paint On Denim papier. 


Voordat ik deze 2 delen aan elkaar plakte heb ik mini collages gemaakt in het raampje. 
Dit deed ik met de Field Notes Emphemera van Tim Holtz.
Dit idee heb ik niet helemaal zelf bedacht want ik zag dat iemand anders dit met de Paper Dolls van Tim Holtz had gedaan. Ik deed het met allerlei kleinere elementen. 


Op de bovenste laag met de raampjes heb ik nog wat lichte stempelafdrukken gemaakt en op een aantal plekken de Rub-ons van Tim Holtz aangebracht. 
Ook maakte ik een doodle randje om de viewmaster heen, maakte ik een grote 19 en een kleine july in het zwart en maakte ik 2 labels. 


Deze labels zitten ook in de viewmaster set. 
Bij één label heb ik ook nog wat emphemera van Tim Holtz geplakt. 
Als laatst nog twee strookjes papier aan de linkerkant en wat reinforcers. 

Ik hoop dat jullie dit weer een idee heeft gegeven.
Wil je de live uitzending nog eens terugkijken dan kan dat hier: 


Tot snel!

Liefs Lisanne


Gebruikte producten:
  • Elizabeth Craft Design planner Jeans
  • Elizabeth Craft Design Planner Essentials pocket pages
  • Elizabeth Craft Design Planner Essentials Large Numbers (1915)
  • Elizabeth Craft Design Planner Essentials 32 Viewmaster (1807)
  • Elizabeth Craft Design Planner Essentials 23 Retro Alphabet Trio (1741)
  • Elizabeth Craft Design Reminiscene The Book 4
  • Elizabeth Craft Design reinforcement 
  • Elizabeth Craft Design stamp CS145
  • Paint On Denim
  • Cardstock zwart en kraft smooth
  • Tim Holtz Rub-ons Specimen
  • Tim Holtz Idea-ology Emphemera Field Notes
  • Distress Ink Frayed Burlap
  • Hemp Cord zwart en naturel

Reacties