Hello

 Hoii allemaal!

Daar ben ik alweer met een nieuw bericht. 
Ik heb gisteren al een tag laten zien met allerlei Tim Holtz producten.
Vandaag ben ik daar nog even mee verder gegaan.
Ik moet eerlijk toegeven dat ik al een tijdje niks met structuurpasta had gedaan, dus deze werd al een klein beetje hard. Voordat het helemaal te hard wordt heb ik het maar snel opgemaakt door veel structuren te maken op een papiertje. Zo ook de gave cijfers.


Het was wit maar ik heb het voorzien van wat kleur met Distress Stain Spray Fossilized Amber en Rustic Wilderness, ook gebruikte ik Distress Oxide Spray Rusty Hinge.
Op sommige plekken heb ik wat Foundry Wax Mined gesmeerd en ook verhit. Wat een gaaf effect geeft dat. 
Op de foto kan je zien dat ik het papier wat gescheurd heb en wat zwarte spetters heb gegeven.


Na het kleurrijke gedeelte komt een wat rustigere basis. 
Ik heb een mask stencil overgetrokken op wit papier en die voorzien met wat kleurtjes spray, Distress Stain Spray Vintage Photo en Fossilized Amber en Distress Oxide Spray Walnut Stain.
Ook op dit stukje heb ik wat zwarte spetters gemaakt en wat lichte stempel afdrukken.
Deze afdrukken heb ik gemaakt door de stempels te beinkten met Distress Ink Vintage Photo en voordat ik het stempelde wat nat gesprayed met water.


Op het label heb ik ook nog wat Remnant Rubs aangebracht. Dit zie je bij andere foto's nog terug. 
Dan de verdere opbouw. 
Ik heb weer allerlei mapjes geopend waarin allerlei dingen van de Idea-ology collectie in zitten.
Ik heb eerst naar een groter stuk gekeken waar achter ik 2 stukjes in geel en oranje heb bevestigd met nietjes.


Hierop heb ik een plaatje uit de Photobooth geplakt, nog een leuk bloemetje en wat losse plaatjes.


Als je dit dan allemaal samenvoegt en er nog een aantal plaatjes bij doet en wat metalen figuren heb je een leuk label klaar. Tenminste dat vind ik hihi.
Ohja ik heb ook nog een stukje hemp cord vast gemaakt.


Ik hoop dat jullie nog weer wat ideetjes hebben opgedaan.
Bedankt voor het langskomen en vast tot snel weer.
Verder onderaan plaats ik nog even een lijstje met alle gebruikte producten.

Liefs Lisanne



Gebruikte producten:
  • Distress Texture Paste Matte
  • Distress Oxide Ink: Ground Espresso, Black Soot, Fossilized Amber en Walnut Stain
  • Distress Ink: Vintage Photo
  • Distress Oxide Spray: Rusty Hinge, Black Soot en Walnut Stain
  • Distress Stain Spray: Rustic Wilderness, Fossilized Amber, Vintage Photo
  • Stamps: CMS225, CMS368, CMS397
  • Idea-ology Remnant Rubs Specimen
  • Idea-ology Remnant Rubs Eccentric
  • Idea-ology Typed Tokens
  • Idea-ology Emphemera Field Notes
  • Idea-ology Emphemera Trift Shop
  • Idea-ology Gauge Dials
  • Idea-ology Photobooth
  • Stencil: THS145
  • Foundry Wax Mined
  • Versafine Clair Ink: Nocturne 

Reacties