Creatie 1 chapter 3 collectie


Hoi allemaal,

Vanaf vandaag ga ik de uitdaging aan om 100 creaties te maken met de chapter 3 collectie van Tim Holtz. Hierbij wil ik jullie graag betrekken door er blogberichten bij te maken. 


Voor als je nog niet wist wat hier precies bij hoort, hier even een foto. De collectie bestaat uit 2 3D embossingfolders en 5 nieuwe dies. Het is echt een geweldige set die je bij allerlei soorten creaties kan gebruiken. Ik kon ze in ieder geval niet weerstaan.



Ik heb als basis een Mixed Media tag van Tim Holtz gebruikt en deze beplakt met designpapier.
Hierop heb ik wat stukjes Collage Paper gebruikt, wat remnant rub ons aangebracht en gestempeld. 
Dit doe ik voordat ik met structuurpasta ga werken, daarna is het vaak lastiger om met name nog te stempelen op de achtergrond. Ik was vergeten om foto's tussendoor te nemen vandaar dat ik even wat delen heb ingezoomd. 
Over de structuurpasta heb ik Distress Embossing Glaze Kitsch Flamingo gestrooid, verhit en vervolgens met Distress Crayon Ground Espresso iets bewerkt.


Ook het plaatje in het midden heb ik bewerkt met Distress Frosted Crystal en aan de randen wat gritt structuurpasta met Crayons. 
Alle randen van alle onderdelen zijn trouwens bewerkt met Distress Ink Ground Espresso.


Achter het plaatje met de bloemen zitten wat stansen van Chapter 3 verstopt, wat Idea-ology paper elements en heb ik nog wat splitpennetjes toegevoegd. 
De wijzende vinger is ook zo gaaf he! Dit is ook een dies van Chapter 3.

Ik hoop dat jullie wat inspiratie hebben opgehaald n.a.v. deze tag. 
Ik ga proberen van alle 100 creaties een blogpost te maken. 
Als je mee wil doen kan je via deze link informatie daarover vinden: 

Bedankt voor het langskomen en tot snel!

Liefs Lisanne


Hier nog even een lijstje met de gebruikte producten:
  • 665926 collector
  • 665927 postale
  • CMS448
  • TH94226
  • TH93785
  • TH94222
  • TH94120
  • THS159
  • Distress Gritt Paste Opaque
  • Distress Embossing Glaze Kitsch Flamingo
  • Distress Ink Ground Espresso
  • Distress Crayon Ground Espresso
  • Remnant Rub-Ons : Eccentric and Specimen
  • Distress Frosted Crystal
  • Mummy Cloth
  • Mini Fasteners

Reacties