Een echte mannenkaart!

Hoii Allemaal!
Voor de verjaardag van mijn oom heb ik deze mannenkaart gemaakt. Een andere kaart dan dat ik normaal gesproken maak, maar daarom is het niet minder leuk. Hieronder kun je lezen hoe ik dit heb gemaakt.


Voor de basis heb ik gebruikt gemaakt van Kraft Cardstock.
Studio Light heeft verschillende stansblokken uitgebracht.
Een tijdje geleden heb ik een stansblok gekocht genaamd : ' time flies' van Studio Light.


Deze stansblokken zijn af en toe erg fijn want de basis + versiering zit er in (behalve lijm, schaar etc.).
Ik heb zelf nog een leuke stans met tandwielen ( van Sizzix) gebruikt. Deze heb ik voorzien met de Gilding Falkes van Cosmic Shimmer. 
Dit geeft een stoer effect!
Een beetje ribbelkarton en een stukje jute band.
Wat ik nog ergens vond 😊, wie nog wat bewaard, vind nog eens wat.

Als laatste heb ik de leuke alfabet letters van Noor Design gebruikt. Met Kraft Cardstock, desigpapier en een stukje touw lijkt het net een echte slinger.

Leuk dat je even de tijd hebt genomen om het bericht te lezen! En tot een volgende keer!

Liefs Lisanne


Reacties