HVHerfstChallenge2018 challenge 6

Hallo allemaal!

Vandaag ga ik jullie de laatste letter en de hele herfstslinger laten zien.
Deze slinger is van de challenge ( die helaas al is afgelopen) bij HobbyVision.

Voor de laatste challenge stond de opdracht: Verwerk de kleuren: oranje, bruin en mosgroen op je creatie.
Zoals jullie al weten had ik de achtergrond al klaar en heb ik deze uitgelegd bij de eerste challenge.
Wil je dit nog weten, kijk dan even terug naar de uitleg van de eerste letter ( H).


In principe heb ik de kleuren oranje, bruin en mosgroen al gebruikt in mijn achtergrond.
Ik heb de kaart extra aangekleed door er een boom met vogels, een grasrand en een spinnetje op te plakken. Ook heb ik in de bovenste hoek een aantal bladeren en een spin geplakt.
Dit heb ik met verschillende mallen gedaan.
Als laatst heb ik nog wat nuvo drops toegevoegd.


Daarnaast is dit ook het einde van de #HVHerfstChallenge2018. Dus ik wil jullie graag mijn slinger in zijn geheel laten zien. Het was niet gemakkelijk om een lange slinger goed en helemaal op de foto krijgen, maar zo ongeveer is het gelukt.

Ik wil jullie allemaal bedanken voor het lezen van mijn blog!
Tot de volgende keer!

Groetjes Lisanne


Alle gebruikte producten zijn te koop bij www.hobbyvision.nl . Als je op de afbeelding klikt, kom je bij het juiste product terecht.

Distress Oxides Ink Pad - Wild Honey Distress Oxides Ink Pad - Peeled Paint Distress Oxides Ink Pad - Carved Pumpkin Distress Oxides Ink Pad - Vintage Photo Distress Oxides Ink Pad - Aged Mahogany Dutch Doobadoo - Dutch Mask Art - Herfstbladeren Dutch Doobadoo - Dutch Mask Art - Triangles Studio Light - Mixed Media Rainbow Designs - Bloom STAMPMB17  Stempelinkt - Versafine - Onyx black Uni-Ball Signo - Bold Point Gel Pen - White Uni-Ball Signo -  Broad Point Gel Pen - Black  Ranger - Glossy Accents - mini Nuvo - Crystal Drops - Woodland Green Nuvo - Crystal Drops - Autumn Red Noor! Design - Cutting & Embossing stencil - Autumn - Herfstboom Joy! Crafts - Cutting stencil - Boom Halloween   


Reacties