Winter wishes & Snowflake kisses

 Hoii allemaal! 

Het wordt al weer een beetje kouder buiten, binnen maak ik het gezellig met wat kaarsjes en de kerstboom. Ondertussen ben ik heerlijk aan het freubelen met de geweldig leuke stansen van Elizabeth Craft Design.
Op deze kaart is het meisje de kerstboom aan het versieren met mooi glimmende kerstballen. 


Voor de achtergrond gebruikte ik de Distress Oxide Spray Tumbled Glass. Hier sprayde ik wat water op zodat de oxide ook oxideert. Dit geeft zo'n leuk effect. 
Daarop heb ik met de Distress Oxide inkt Tumbled Glass sneeuwvlokken gemaakt. 
Hiervoor heb ik een mask stencil gebruikt uit de art journal special van Ilse en Charlene. 
Met dit zelfde mask stencil en wat structuurpasta heb ik nog meer sneeuwvlokken gemaakt. 
Ik houd hier wel van hihi.


Voor de randen van het papier heb ik de guillotine van Tim Holtz gebruikt. De Deckle snijd namelijk een leuke kartelrand aan je papier. 
De randen van het papier bewerkt ik met de Distress Ink Faded Jeans.


En dan nog een heel leuk werkje. 
Het opbouwen van mijn meisje en boom. 
Hiervoor heb ik allerlei verschillende kleuren Distress Inkt gebruikt.
En voor die mooi glitter heb ik de Microfine Silk Glitter van Elizabeth Craft Design gebruikt.
Op de voorkant van de onderdelen heb ik dubbelzijdig tape geplakt, hierdoor kon ik de glitter hierop wrijven. 


Dan alles nog opbouwen en vastplakken. 
De bovenkant vond ik nog wat kaal dus daar heb ik nog een leuke tekst gestempeld. 
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik kom zo wel echt in een winter stemming. 
Ik hoop dat jullie weer genoten hebben van dit blogbericht. 

Liefs Lisanne 

   
   
 























Reacties