Scrapbook pagina Winter

 Hoii allemaal!

Leuk dat jullie weer een kijkje komen nemen op mijn blog. 
Ik denk dat een aantal van jullie het al wisten maar, ik zit in het design team van Elizabeth Craft Design. Super leuk en vereerd dat ik me bij dit geweldige team en merk mag aansluiten. 
Op mijn blog ga je dus ook wat vaker creaties met ECD materialen vinden.

Bij ECD is er een groep post. Hierin staat één thema centraal waarbij meerdere designers een voorbeeld bij maken. 
Deze keer staat het thema 'scrapbook' centraal. 
Nou dit is dus iets wat ik nog nooit heb gedaan, maar ik denk dat ik het wel kan dingetje hihi.

Als eerst heb ik een mooi scrapvel van de Mystical Winter gesneden op 20 cm x 20 cm.
Blauw cardstock op 20,5 cm x 20,5 cm en wit cardstock op 21 cm x 21 cm. Deze papieren heb ik aan de randen bewerkt met gesso, een leuk wit randje! 



Vervolgens heb ik een schudvenster gemaakt met de Snowy Windows (1825). Dit stanste ik uit het Soft Finish Cardstock en bracht de randen op kleur met Distress Ink Faded Jeans. 
Aan de binnenkant plakte ik aan beide kanten een stukje mica, en deed hier wat leuk schudmateriaal in van Nuvo. 
Het venster plakte ik dicht, voor de uitstraling maakte ik het nog vast met wat nietjes. 
Ik houd wel van die leuke schudonderdelen hihi. 



Nu ik mijn schudvenster klaar heb, kan ik gaan kijken waar die komt. En plak ik er het woord Winter achter met de Winter Edges (1824).
Ik heb in de hoek links achter het venster wat takjes(CS209) gestempeld met Distress Archival Ink Faded Jeans en Hickory Smoke. 
Door een wat lichtere en donkere tint te kiezen, zorg je meteen voor wat diepte. 
Ook stempelde ik dezelfde 2 takjes met Versamark inkt en strooide hier embossingpoeder overheen.
Ook heb ik nog wat gestanste takjes hierbij gedaan(1820).




Verder heb ik op de achtergrond nog wat afdrukken gemaakt met CS208 en CS210 de vogel voetsporen.  Ook heb ik met de mask stencil SO36 en de Cosmic Shimmer Ultra Sparkle Paste Turquoie wat structuur aangebracht. 



Ook heb ik nog de Elegant Ornament bewerkt met embossingpoeder en de o zo leuke Jack Frost gemaakt. 
En dan na alles opgeplakt te hebben, kan ik zeggen dat ik toch wel blij ben met mijn allereerste scrapbook pagina. 


Wil je nu alle andere creaties nog zien, dan kan je hier een kijkje nemen: 

Ik hoop dat jullie weer wat inspiratie hebben en anders lekker gelezen hebben.
Tot een volgend blogbericht!

Liefs Lisanne 

Alle producten die ik heb gebruikt heb ik nog even op een rijtje gezet voor jullie. 
    
    
    
    


    
    
    
    

Reacties