Valentijnskaartje love

 Hoii allemaal!

Leuk dat jullie weer even de tijd nemen om dit blogbericht te lezen.
Voor Elizabeth Craft Design mocht ik een creatie maken, met als thema Valentijn. 
In deze tijd is het denk ik sowieso goed om iemand een lief kaartje te sturen.

Allereerst heb ik ovaal gestanst uit kraft papier, en één maat kleiner uit het prachtige Reminiscene Book papier.
De randen hiervan bewerkte ik met de Distress Oxide inkt Ground Espresso. Dit blijft ook altijd mooi om te doen.
Deze 2 delen plakte ik netjes op elkaar. Op het designpapier heb ik nog een stukje washi tape geplakt.
De reminiscene washi tape van ECD.


Dan de super schattige papegaaien. Dit is stans 1665 van ECD. Deze keer gebruikte ik Florence cardstock bij het maken van de diertjes. Dit kan je natuurlijk ook met inkten doen. Wat jij maar leuk vind. 
Het gezicht stans één kant op, maar als je de stans aan de achterkant van de goede kant legt, stanst hij in spiegelbeeld uit. 
Zoals je ziet vallen de vleugels een stukje over elkaar heen, echt een verliefd stel! 
Dan heeft eentje ook nog een mooie roos vast, en aan de hartjes te zien zijn ze echt verliefd.


Dan als laatst nog het woordje 'love'. Hoe kan het ook anders.
Prachtig toch z'n verliefd stel! 
Ik hoop dat jullie ook genieten van alle liefde om je heen, in welke vorm dan ook.
Ik ben heel blij dat jullie elke keer de tijd nemen om mijn blog te lezen!
Dus daarom...

Heel veel liefs,

Lisanne



Ik heb alle producten even weer voor jullie gelinkt, zodat je de producten snel kan vinden.

   
  
  























 


Reacties