Spring

 Hallo allemaal!

Wat leuk dat je jullie weer de tijd nemen om dit blogbericht te lezen.
Vandaag heb ik een creatie gemaakt voor de groeppost van Elizabeth Craft Design.
Deze groeppost staat heeft als thema 'Spring' oftewel Lente. 


Ik maakte een pagina met een stans uit de Phone Booth Kit. 
Er zit ook een stans bij waarmee je een mat laag kan stansen met een mooi stitch randje. 
Het papier hiervoor is het Worn Wood papier van ECD.


Als eerst heb ik op de achtergrond gestempeld met CS213 en Versafine Clair Ink Morning Mist.
Vervolgens heb ik met een mask stencil en Nuvo Expanding Mousse wat structuur aan gebracht.
Deze leuke mask stencils uit de Summer Journal Kit blijven ook geweldig.
De Mousse moet je wel even verhitten met een heattool of goed aan de lucht laten drogen.
Het geeft verschillende resultaten, met de heattool wil de Mousse zich uitzetten en wordt het wat fluffie.
Als je de Mousse laat drogen aan de lucht blijft het glad en heeft het een soort van glans.


Dit deel heb ik op mijn basispagina geplakt. 
Vervolgens heb ik wat bloemen gestanst uit wit papier, houtstructuur en ECD Soft Finish Cardstock.
De bloem die ik stanste uit het Soft Finish Cardstock heb ik gekleurd met Watercolor verf.
Ohja, de randen heb ik voorzien met zwarte Distress Inkt (Black Soot).


Ik had kort geleden een mooie foto gemaakt van de krokussen die uit de grond komen. 
Deze foto heb ik gemat met een stukje zwart papier. Hier om heen heb ik een leuke paperclip met pijl geschoven. Deze is gestanst uit het Denim Paint On papier.
Ook heb ik onderaan nog een bordje met het woord spring gemaakt.
Het paaltje met bordje komt uit de Planner Essentials 29.
De stempel komt uit de CS213.


Als laatst heb ik alles opgeplakt.
Ook heb ik nog wat reinforcers opgeplakt zodat de pagina helemaal klaar is.
Ik hoop dat jullie deze pagina net zo leuk vinden als ik. 
Heel erg bedankt voor het lezen van het blog.
Nog een fijne dag!

Liefs Lisanne 

Ik heb alle producten nog even voor jullie gelinkt. Als je op de afbeelding klikt, kom je meteen bij het product terecht. 
    
   
    
   

Reacties