De visser

Hoi allemaal!

Vandaag wil ik jullie dit kaartje laten zien met veel verschillende stansen van Joset (ECD). 

Het is zo leuk om verschillende stansen te combineren. 
Kijk daarom ook vooral naar wat je al hebt zodat je nog eens wat oudere mallen kan gebruiken.

                                               
Voor de basis gebruikte ik de Stitched Square (1698). Deze bracht ik op kleur met Distress Ink Tumbled Glass en Tea Dye. Dit illustreert het land en de lucht. ook gebruikte ik voor de lucht nog een mask stencil van de Art Journal Special (SO39). Deze mask lijkt op golven maar ik gebruik ze voor de wolken.

En dan het leukste gedeelte van de hele kaart. Opbouwen en alle stukjes papier (Soft Finish Cardstock) op kleur brengen. Ik gebruikte de bosjes uit de Forest Accessories (1688) en plakte hier wat kleine bloemetjes op. Dit is toch super schattig? 

De visser staat voor de bosjes en is druk met het vissen.  De visser maakte ik van de Farmer (1859) en hoed van de Safari Accessories (1620). De hengel is een stans uit de Camping Accessories (1670). Als laatst gebruikte ik de modder poel van het varkentje (1854) als een vijvertje met daarin vissen.

Alle onderdelen heb ik op kleur gebracht met Distress Ink. De exacte kleuren plaats ik hieronder even. Ook zal ik alle gebruikte producten hieronder op een rijtje zetten.
Bedankt voor het lezen van dit blogbericht en tot een volgende keer.

Liefs Lisanne
Alle producten staan hieronder op een rijtje. Door op de foto te klikken, kom je meteen bij het juiste product terecht. 
De gebruikte Distress Ink kleuren zijn: Tattered Rose, Hickory Smoke, Black Soot, Brushed Corduroy, Peeled Paint, Rusty Hinge, Frayed Burlap, Dried Marigold, Wild Honey, Forest Moss, Spiced Marmalade, Vintage Photo, Tea Dye, Tumbled Glass en Abandoned Coral.

    


    
   

Reacties