The Farm Collection

 Hoi allemaal!

Vandaag laat ik jullie deze kaart zien die ik maakte voor de grouppost van Elizabeth Craft Design.
In deze grouppost zie je allerlei voorbeelden met de nieuwe Farm Collection.
Ben je benieuwd welke voorbeelden er allemaal zijn gemaakt? Neem dan hier even een kijkje: 
https://www.blog.elizabethcraftdesigns.com/


Ook ik maakte een voorbeeld met de Farm Collection.
Wat is deze collectie toch leuk! Ik kan hier uren mee bezig zijn.
Voor deze hele kaart heb ik allerlei kleuren Distress Ink gebruikt.
De achtergrond heb ik gemaakt met Tumbled Glass en Mowed Lawn. 
Om de grens tussen het gras en de lucht wat meer aan te geven heb ik een hek geplaatst.
Dit is een stans uit de Adventure Edges 2. Dit hek kleurde ik met Vintage Photo en Ground Espresso.


In de lucht heb ik ook nog wat wolken geplakt. Deze zijn van de Once Upon A Time Accessories.
Wolken zijn wit, maar ik heb de randjes iets beinkt met Tumbled Glass.
En dan gaan we echt beginnen met de leuke dieren van de boerderij. 


Dit leuke varkentje is toch een schatje! Ik heb hem in het roze gekleurd en wat moddervlekjes gegeven. Ik denk dat dit varkentje graag in de modder speelt. Ook de modderplas zit bij de stans van het varkentje.
Maar stel je eens voor dat je van deze modderplas een waterplas maakt! Leuk toch? 
In de ogen heb ik een wit puntje gezet, dit maakt het toch net wat echter.


Daarachter komt een stapel hooibalen. Deze balen zitten in de accessories.
Ik heb een stapel gemaakt met 3 hooibalen waarop de kip, de haan en de ezel zitten.
De kip en de haan zitten in één set. Je kan ze elke kleur geven die jij maar wilt. 


De haan is natuurlijk lekker kleurrijk. Geweldig dit toch! 
Het leuke aan de pootjes is ook dat het net lijkt alsof hij op de hooibaal staat.


En dan het super schattige ezeltje. De ezel kan je zitten en staand maken. In mijn geval kwam zitten wel goed uit. Hij zit echt als baas boven op de hooibalen. 
Als laatst heb ik nog een tekst gestempeld en de randjes van de hele kaart beinkt.

Wat een ongelofelijk geweldige collectie is dit!
Ik word er helemaal vrolijk van, ik hoop jullie ook.

Bedankt voor het lezen, en tot snel!

Liefs Lisanne


Ik heb de gebruikte producten nog even voor jullie hieronder geplaatst. Door op de foto te klikken kom je precies op de goede plek. 

    
  

Reacties