Count your blessings

 Hoii allemaal!

Leuk dat je weer even de tijd neemt om het blogbericht te lezen. 
Deze keer wil ik jullie deze kleurrijke kaart laten zien.
Dit maakte ik als voorbeeld voor het groepsproject van Elizabeth Craft Design.
Elke maand word je daar geïnspireerd met verschillende creaties rondom een thema. 
Deze keer luidt het thema: bright, colorful and bold. 
Alle voorbeelden kan je hier vinden: https://www.blog.elizabethcraftdesigns.com/


Voor de basis van deze kaart heb ik de mal Stichted Indented Rectangle (1697) van Elizabeth Craft Design gebruikt. 
Dit is echt een mooie mal met leuke stikrandjes. Deze heb ik in twee maten gestanst uit Soft Finish Cardstock.
De grootste maat heb ik alleen aan de randen voorzien van inkt met DIstress Inkt Wild Honey.
De kleinere maat heb ik een ander kleurtje te geven zodat het mooi kleurrijk wordt. 
Dit deed ik met Carved Pumpkin.
Op de achtergrond heb ik met een mask stencil en Carved Pumpkin wat vierkantjes gemaakt. Dit mask stencil komt uit de set S041. 


Daarop heb ik van allerlei takjes, swirls en bloemetjes geplakt. 
Allereerst heb ik wat super schattige takjes van de Art Journal Special gebruikt (1757).
Deze heb ik voorzien van inkt met Mowed Lawn.
In de stans set strawberries (1777) heb ik wat swirltakjes gestanst met aan de bovenkant dubbelzijdig tape. 
Dit tape zorgt ervoor dat ik wat Silk Microfine Glitter op kan wrijven. Zo leuk dit glitter!


Ook heb ik wat bloemen gestanst uit de strawberries set. De grotere maten heb ik ook bewerkt met glitter.
Ook de knopjes in de kleine roze bloemen heb ik bewerkt met glitter.
Dan zie je vast ook wel die super kleine bloemen in het geel.
Dit is een stans uit de Florals 1 (1773).


Als laatst heb ik nog een leuke fishtail (1694) gestanst. De randen hiervan heb ik bewerkt met distress inkt Fired Brick.
Daarop heb ik de tekst gestempeld 'Count your Blessings'. Dit is een stempel uit CS120.


Het is een mooi fleurige en kleurrijke kaart geworden. 
Ik hoop dat ik jullie een beetje opgevrolijkt heb en geïnspireerd.
Bedankt voor het komen lezen! 
En tot snel!

Liefs Lisanne


Ik heb alle producten nog even voor jullie op een rijtje gezet.
Als je op de afbeelding klikt, kom je meteen bij het juiste product terecht.

    
    
  
   
De kleuren Distress Inkt die ik gebruikt heb zijn: Picked Raspberry, Carved Pumpkin, Fired Brick, Rusty Hinge, Wild Honey, Mustard Seed, Rustic Wilderness.

Reacties