Good Things

 Hoii allemaal!

Wat leuk dat je even de tijd neemt om dit blogbericht te lezen. 
Deze keer laat ik jullie een planner pagina zien met de nieuwe Mason Jar Kit van Elizabeth Craft Design.
Wat is dit toch een geweldige kit! 
Deze kit is weer veelzijdig. Je kan er een jampot van maken of een schudbol voor in je planner.
Maar je kan natuurlijk ook de rand met gaatjes er af snijden zodat je de mal als kaart kan gebruiken.
Natuurlijk zitten er ook een heel aantal stansmallen bij voor de aankleding en wat stempels. 

Maar nu terug naar de pagina die ik jullie vandaag laat zien.
Voor deze pagina treed ik in de winterse sferen. 
Ik heb een basispagina gestanst uit een geruit designpapier.
De laag die er boven op zit (blauw met strepen) heb ik ook helemaal gestanst, maar hieruit heb ik een frame gestanst.
Dit zorgt ervoor dat ik er een schudkaart van kan maken.


Achter het blauw gestreepte papier heb ik dubbelzijdig tape geplakt met daar tegen aan vellum. 
Op het vellum heb ik wat kleine sneeuwvlokjes gemaakt met embossingpoeder. 
Vervolgens heb ik op de hele pagina aan de buitenkant dubbelzijdig tape geplakt (zorg er hierbij wel voor dat het tape elkaar raakt, geen openingen).
Ik deed er wat schudmateriaal op en plakte het dicht. 


En dan de verdere opbouw van de pagina. In de linker bovenhoek heb ik een mooie bloemen toef gemaakt met The Paper Flower Collection. Dit deed ik met Florals 4 en Florals 10.
De bloem zelf heb ik alleen aan de randen gekleurd met inkt. De fijne takjes en besjes heb ik gestanst uit designpapier. Maar één takje heb ik bewerkt met dubbelzijdig tape en Silk Microfine Glitter (Teal).
 

Toen ik toch aan het glitteren was heb ik ook meteen wat rondjes voor bij de reinforcers met de glitter bewerkt, het mutsje van de ijsbeer en een sneeuwvlokje. 
Dit past zo allemaal leuk bij elkaar. 
Zoals je kan zien zit er achter de iglo een berg met sneeuw. Dit is ook een stans uit de kit, die je kan gebruiken als jam maar ook als bergen. 
Ook plakte ik achter de iglo nog 2 bomen in donkere tinten.


De ijsbeer en iglo komen uit een collectie van Joset. Is deze combinatie niet super schattig? 
Ik gebruikte hiervoor de Soft Finish Cardstock en deed wat grijze inkt aan de randen. 
Het is heel subtiel, maar hierdoor zijn de lagen wat beter te zien. 
Helemaal onderaan op de deksel heb ik het woord 'good things' geplakt. 
Deze leuke tekst zit ook in de Mason Jar Kit. 


Kortom, heel veel leuke dingen wat je kan doen met één kit. 
Ik heb nog meer leuke creaties in petto voor jullie!
Dus houd vooral mijn blog in de gaten hihi.

Bedankt voor het lezen en tot een volgende keer! 

Liefs Lisanne 


Alle producten staan hier nog even op een rijtje. Klik je op de foto, dan word je meteen doorgestuurd naar het juiste product. 

   
    
   

Reacties