Prince & Princess

 Hoii allemaal!

Vandaag heb ik weer wat leuks om te laten zien.
Ik ben weer aan de slag gegaan met de Mason Jar van ECD.
Alleen deze keer heb ik het omgetoverd tot een sprookjespagina. 


Allereerst heb ik de basispagina van de Mason Jar gestanst uit Soft Finish Cardstock. 
Hierop heb ik met een mask stencil een grasrand gemaakt. 
Boven de grasrand is de lucht mooi blauw gekleurd.


Ik had nog een leuke kroon stans. Dit is een stans uit de Storybook Collection van ECD.
Deze kan je opbouwen in 2 lagen. De onderste laag heb ik blauw gekleurd met Distress Ink.
De gedetailleerde laag heb ik gestanst met dubbelzijdig tape naar de bovenkant zodat ik er Silk Microfine Glitter op kon strooien. 


Vervolgens heb ik het kasteel gemaakt (ook uit de Storybook Collection).
Op de foto hieronder zie je al twee delen maar ik heb het kasteel eerst helemaal in één geheel gemaakt.
Dus alle daken van het kasteel bruin, de ramen geel en wat steentjes gestempeld.
Ook de deur heb ik in één stuk gemaakt.
Het hele kasteel heb ik door midden gesneden.


Vervolgens heb ik nog een keer de basispagina gestanst met daaruit een frame. 
Dit geheel bracht ik ook op kleur met Distress Ink. 
Tussen deze laag en de basispagina met het gras plakte ik het kasteel. 
Op de foto hieronder kan je zien hoe dat is geworden.
De kroontjes die ik eerder maakte gebruik ik als deksel. 
De delen die eruit staken heb ik er af geknipt. 


Dan heb ik op de linker pagina een prins gemaakt, 
Bij het kroontje kan je ook zien dat het de kant van de prins is. 
Ook heb ik nog wat wolkjes ter opvulling opgeplakt. 
Als laatst plakte ik hier wat reinforcements op.


Dan is de linkerkant natuurlijk voor de prinses.
Achter de prinses heb ik een boom geplakt die uit de Mason Jar komt. 
Ook bij de kroon bovenaan heb ik het woord 'princess' geplakt.



Een echt sprookjesachtige pagina!
De achterkanten van de pagina's ga ik ook nog in een sprookjes thema maken.
Dit laat ik jullie vast nog wel een keertje zien.
Ik heb hieronder nog even alle gebruikte producten op een rijtje gezet.
Voor nu heel erg bedankt voor het lezen!
En tot een volgende keer.

Liefs Lisanne

Distress Ink: Peeled Paint, Rustic Wilderness, Hickory Smoke, Fossilized Amber, Black Soot, Brushed Corduroy, Gathered Twigs, Festive Berries, Chipped Sapphire, Faded Jeans, Vintage Photo, Broken China, Dusty Concord, Shaded Lilac, Ground Espresso, Wild Honey, Tumbled Glass, Tattered Rose. 

  
   
  
   

Reacties