Facebooklive - Mason Jar in kerstsferen

Hoii allemaal!

Op 12 juli mocht ik een live uitzending verzorgen bij Elizabeth Craft Design.
Dat is natuurlijk altijd heerlijk om te doen.
Het blijft leuk om jullie te inspireren en samen weer nieuwe ideeën te bedenken. 
Deze keer ging ik wederom aan de slag met de Mason Jar.
Ik kan er echt niks aan doen, maar het is en blijft een geweldige stans. 


Voor de basis heb ik de Jar met dubbelzijdig tape gestanst met daaruit het frame.
Mijn bedoeling was om de Jar te bewerken met de Silk Microfine Glitter.
Om dit te kunnen doen heb ik eerst wat sneeuwvlokken gestanst met dubbelzijdig tape erop.
Het beschermvel heb ik eraf gehaald (en bewaard). De sneeuwvlokken zelf heb ik bewerkt met glitter en gebruik ik vast nog een andere keer.
Deze keer ging het mij om de beschermvelletjes in de vorm van een sneeuwvlok.
Deze plakte ik op de Mason Jar waar dubbelzijdig tape op zit. 
Hierdoor kan je met in dit geval 2 (maar als je wilt meer kleuren) werken.
Ik strooide eerst zilvere glitter over de vorm en wreef dit in de tape. 
Daarna heb ik de sneeuwvlokjes eraf gehaald en hier witte glitter op gestrooid. 
En dit geeft me toch een leuk effect.


Achter de Mason Jar heb ik vellum geplakt, blijft altijd leuk om te gebruiken.
Ik maakte het schattige vosje met een rendier gewei. Dit gewei is een stans bij de Winter Accessories. 
Zo leuk om diertjes aan te kleden naar thema. 


Hierop heb ik het leuke elfen meisje als gewoon meisje gemaakt met oorwarmers. 
Dit zijn stansen uit de Holiday Elf collectie, ook zo leuk. 
Het meisje staat op een boomstronk die uit de Forest Accessoires komt. 


Boven aan de pagina heb ik natuurlijk de deksel geplakt.
Ook wat leuke lichtjes en hulsttakjes met besjes.
Echt al kerst toch?
Oh en als reinforcers gebruikte ik sneeuwvlokken.

Ik vond het weer geweldig om bezig te zijn met deze pagina. Mocht je de uitzending nog eens willen bekijken dan kan je die hier vinden:

https://www.youtube.com/watch?v=xm5sdEMBI0U&t=22s


Alle gebruikte producten heb ik hier nog even op een rijtje gezet.

       
   

Reacties