In the forest

 Hoii allemaal!

Hier ben ik weer met een nieuw blogbericht.
Ik ben aan de slag gegaan met de te leuke Mason Jar van Elizabeth Craft Designs.
Je kan ook met deze mal weer allerlei kanten op.


Deze keer combineerde ik deze mal met de paddenstoel van The Storybook Collection.
Laten we maar eens bij het begin beginnen.
De Mason Jar kan je stansen met een venster erin of zonder. 
Ik deed beide zodat je meteen een dichte achterkant hebt. Deze achterkant maakte ik wel donkerder met Ground Espresso Distress Ink.


Ik gebruik deze keer weinig verschillende mallen, wel meer verschillende kleuren Distress Ink.
Allereerst heb ik de raccoon oftewel de wasbeer gemaakt. Ik stanste de onderdelen uit Soft Finish Cardstock en kleurde het met Black Soot en Hickory Smoke.


Dan de paddenstoel. De paddenstoel op zichzelf is al een kaart model, maar je kan ook prima de helft gebruiken. Dat deed ik deze keer ook. 
Ik bouwde het huisje op met een deur, raam en schoorsteen. 


Dan de bomen..
Het was de bedoeling om diepte te creëren. Deze diepte maakte ik door de bomen in lichte en donkere tinten te maken.
Deze bomen zitten overigens bij de Mason Jar in, twee verschillende maten.
De kleine bomen zijn gekleurd met Peeled Paint en Forest Moss.
De grote bomen (donkere) met Forest Moss en Black Soot. 



En dan opbouwen maar.
Eerst plakte ik de paddenstoel vast aan de voorkant van de Jar (waar dus een venster uit gestanst is).
Het gedeelte wat uitsteekt heb ik afgeknipt. 
Op het andere deel (de dichte Jar) heb ik de bomen geplakt in verschillende hoogtes. 



Deze beide gedeeltes plakte ik op elkaar met dubbelzijdig tape.
Als laatst plakte ik het wasbeertje erop, de reinforcers en de deksel van de pot.


Zo zie je maar dat je weer allerlei kanten op kan met de Mason Jar en allerlei andere collecties van Elizabeth Craft Designs. 
Ik hoop dat jullie weer wat leuke ideetjes hebben gekregen.
Voor nu bedankt voor het lezen en tot snel!

Liefs Lisanne 


Ik heb alle producten nog even op een rijtje gezet voor jullie. 

    
  

Distress Ink: Black Soot, Hickory Smoke, Antique Linen, Wild Honey, Peeled Paint, Forest Moss, Rusty Hinge, Fired Brick, Frayed Burlap, Vintage Photo en Ground Espresso.

Reacties