Just a gift for you

 Hoii allemaal!


Wederom een plannerpagina met de super leuke Mason Jar.
Ik vind dit toch echt een te gekke mal waarmee we weer zoveel kunnen doen.


Deze keer geen schudpagina maar een gewone pagina.
Voor deze pagina heb ik de basis uit Paint On Green gestanst met een frame eruit. Deze stans gebruik je ook om een deel uit de basispagina te stansen en er later een schudkaart van maakt.
Maar deze keer deed ik dat niet.
Hierachter komt een volledige pagina met papier uit het Reminiscene Book 2.
Dit blijft toch prachtig he!
Ook de deksel is met designpapier gedaan.


Voordat ik deze delen op elkaar plakte heb ik onderaan nog een leuk extra randje gestanst.
Dit deed ik met de Journal Edges uit de Art Journal Special collectie.
Hier heb ik dan ook een leuk vogeltje opgezet dit is een stans uit de Sidekick collectie (1839).
Ook het woord 'Garden' komt uit een Sidekick stans (1838).
Vinden jullie dat ook altijd een heerlijk gevoel om je stansen door te bladeren en te kijken wat je deze keer gaat gebruiken? Nou ik wel hihi.


Dan het midden van de pagina. Bij de Mason Jar zit ook een stans waarmee je een soort label kan maken. Een label die om de pot heen zit. 
Als je aan de linkerkant een klein sneetje maakt kun je daar het label door steken.
Je kan natuurlijk ook een stukje afknippen maar dit werkt het net iets mooier af vind ik.
En hierdoor heb je ook de ronde cirkel mooi in het midden.
Op dit label heb ik nog wat takjes gestempeld (CS213).
In het midden zit een gestanst rondje (1658) met de tekststempel (CS163) 'just a gift for you'. 


Als laatst heb ik de cherry blossom branch gestanst, dit is een prachtige stans van Joset. 
In deze set zit de tak met daarbij bloemen en knoppen (deze gebruikte ik nu niet).
De bloemen heb ik voorzien van Silk Microfine Glitter.

Als laatst heb ik nog wat reinforcers opgeplakt en een vogeltje op label geplakt.
Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden om wat meer te weten over deze pagina.
Bedankt voor het lezen en tot een volgende keer!

Liefs Lisanne


Alle gebruikte producten heb ik hier nog even op een rijtje staan voor jullie.

   
   
     

Reacties