Mermaid kisses & starfish wishes

Hallo allemaal,

Wat leuk dat je weer even de tijd neemt om mijn blog te bezoeken.
Deze keer laat ik je een zomerse kaart zien.
Het is geen ingewikkelde kaart, maar wel een kaart waar ik met plezier aan gewerkt heb.
Voor deze kaart gebruikte ik verschillende stansen van Joset (ECD).


Allereerst heb ik een basis gestanst met 1698. Hierin zitten 9 verschillende maten, dus je kunt heel veel lagen maken met deze mal. 
Ik maakte er 3 lagen van. De grootste vorm heb ik bewerkt met Distress Ink, één maat kleiner met Silk Microfine Glitter (Lavender) en de kleinste maat is enkel aan de randen voorzien van inkt. 
Deze kaart is vooral in de paars kleuren want mijn vriendin houdt erg van paars en glitter hihi.


Vervolgens heb ik de zeemeermin gemaakt. Haar staart en topje heb ik voorzien van Silk Microfine Glitter (Teal en Peony Pink).
De andere onderdelen zijn op kleur gebracht met Distress Ink.
Ohja het kroontje heb ik op kleur gebracht met Distress Ink en daarover heen Wink of Stella. 


Ook heb ik wat zeewier op kleur gebracht en een schelp.
Mijn idee was om de zeemeermin op de banner te laten zitten, dan leek het me wel leuk om het zeewier achter de banner te plakken.
Krijg je meteen iets verschil in diepte. 
Op de banner heb ik nog een leuke tekst gestempeld en wat plakparels opgeplakt. 

Eigenlijk is dan mijn kaart al klaar.
Zoals ik al zei, best eenvoudig maar ook erg leuk om te maken. 
Ik hoop dat jullie weer geïnspireerd zijn.
Tot een volgende keer!

Liefs Lisanne 


Alle producten staan hier nog even op een rijtje. 

   
   
  

Reacties