So lovely

 Hoii allemaal!

Ik heb jullie al wat voorbeelden laten zien met de Mason Jar.
Hier is er dan nog eentje omdat het z'n leuke mal is. 
Deze keer werd het een Jar met honing en natuurlijk een beertje die dol is op honing. 


Deze keer gebruikte ik voor de basis papier uit het Reminiscene Book 2.
Dit is toch echt prachtig papier. Ik koos papieren die vrij rustig zijn, zodat ik het lekker kon opbouwen.
Uit de gele jar heb ik het frame gestanst zodat ik er een transparante sheet achter kon plakken.


Achter de transparante sheet heb ik honing geplakt, deze stans zit ook bij de Mason Jar in.
Dit maakte ik zelf op kleur met Distress Ink.
Ik wilde er ook erg graag een schudkaartje van maken.
Hiervoor maakte ik zelf schudmateriaal met de Mica Flakes van Tim Holtz. 
Deze flakes zijn van plastic en kun je leuk op kleur brengen met Alcohol Ink. 
Je doet wat van deze flakes in een bakje, doet er wat druppels Alcohol Ink bij en roert dit goed door. 
Even laten drogen en je hebt erg leuk schudmateriaal. 


Dan het leuke honing beertje.
Dit is stans 1727 van ECD. Je kan wel zien dat hij van honing houdt. Zelfs aan zijn hand zit nog honing. 
Ook zitten er al wat vlinders op zijn pootjes en neus. 
Ik heb hem laten zitten op een boomstronk. Deze zit bij de Forest Accessories (1688). 
Ook een leuke veelzijdige stans set die je bij allerlei creaties kan gebruiken.


Verder gebruikte ik nog wat uitgeknipte labels uit het Reminiscene Book 2.
Op één label kan je zelfs nog dingen opschrijven zoals een datum en wat het is.
Deze labels heb ik aan een koord gehangen die om de pot heen zit. 


Als laatst heb ik de deksel van ribbelkarton gemaakt en heb ik een label met een bijtje gemaakt.
Dit bijtje zit bij de beren stans in.
De label is een stans uit de Planner Essentials, de viewmaster (1807).
Ook heb ik nog wat reinforcers op de labels en de pagina zelf geplakt.
Ik word hier wel weer vrolijk van hihi.

Ik wil jullie allemaal weer bedanken voor de tijd die jullie namen om dit bericht te lezen.
De producten staan hieronder nog even op een rijtje. 

Tot een volgend bericht!

Liefs Lisanne

   
  
  
  

Reacties