Autumn 2021 deel 1

 Hallo allemaal!

Deze keer ben ik er weer met een plannerpagina.
Het weer is nog al wisselend hier, dus ik kom steeds meer in de herfstsfeer.
Dat kun je wel zien aan de plannerpagina die ik jullie vandaag laat zien.
Deze pagina wordt mijn voorpagina voor de herfst/Halloween dit jaar.


Ik werk deze keer in mijn Sidekick planner.
Je kan hier natuurlijk alle Sidekick Essentials stencils in gebruiken maar ook een aantal van de Planner Essentials. Dit vraagt alleen iets meer bedenk en probeertijd. Maar dit ga ik jullie d.m.v. deze blogberichten laten zien.
Laten we maar bij het begin beginnen.
Voor deze planner gebruik ik een combinatie van ECD Worn Wood, Reminiscene Book 2 en Graphic 45 Midnight Tales Patterns & Solids. 


Voor deze pagina ben ik vrij eenvoudig begonnen.
Ik heb een basispagina gestanst van Sidekick Essentials 1 uit het papier van Grapic 45.
Daarop heb ik uit het Worn Wood de Scallop pagina gestanst (Sidekick Essentials 12).
De randjes heb ik bewerkt met Black Soot Distress Ink. 


Deze voorpagina moest herfst en Halloween uitstralen. Daarom maakte ik een pompoen met een Halloween Kikker.
Bij de pompoen (1705) zitten stansen om een mond met ogen uit de pompoen te stansen.
Deze mond gebruikte ik deze keer voor de kikker (1789).
Ook deze onderdelen bracht ik op kleur met Distress Ink. 


Om het toch ook de herfst terug te laten komen heb ik blaadjes en wat paddenstoelen gestanst.
De blaadjes zitten bij de pompoen set in. De paddenstoelen komen uit de Forest Accessories (1688)
Hierin heb ik wat gewisseld met kleur gebruik zodat je leuke verschillende blaadjes en paddenstoelen krijgt.


Dan de opbouw. In eerste instantie was het niet mijn bedoeling om paddenstoelen te gebruiken. Op de foto hierboven zie je ze er ook niet bi liggen. Maar ik vond het zo nog wel erg kaal, vandaar dat ik er toch paddenstoelen bij heb gemaakt.
Achter de kikker heb ik een paarse cirkel geplakt. Dit is een cirkel die je op allerlei manieren kan gebruiken en komt uit de Sidekick Essentials 4.
Hieronder heb ik wat close-up foto's geplaatst.



Als laatst heb ik nog de tekst 'Autumn' gestanst met de Planner Essentials 23. Hierin zitten letters in 3 verschillende maten. Erg leuk om dus te gebruiken.
Als laatst nog wat reinforcers erop en mijn voorpagina is klaar.


Ik hoop dat jullie (ook al is het nog wat vroeg) het een leuke post vonden.
Bedankt voor het lezen en tot snel!

Liefs Lisanne 

Ik heb hieronder alle producten nog even op een rijtje gezet. Je kan op de afbeelding klikken zodat je bij het product terecht komt. 

  • Distress Ink: Wilted Violet, Black Soot, Rustic Wilderness, Peeled Paint, Mowed Lawn, Vintage Photo, Fired Brick, Ground Espresso, Wild Honey, Carved Pumpkin, Brushed Corduroy, Frayed Burlap, Antique Linen
  • Graphic 45 Midnight Tales Patterns & Solids 


   
   
   
  

Reacties