Farm Fresh

 Hoii allemaal!


Daar ben ik weer met een nieuw blogbericht. 
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het wel erg leuk vind om de blogberichten te typen.
Ik hoop jullie dan ook elke keer weer te inspireren.
Deze keer heb ik weer eens een pagina gemaakt in mijn square tn.
Dit heeft echt een leuk formaatje, de tn zelf is namelijk 11,4 x 11x4 cm.


Voor de pagina heb ik eigenlijk de basisstencil gebruikt. 
Een normale rechte vorm, hier kan je natuurlijk weer van allerlei randjes en dingetjes aan maken als je dat wilt. 
Wat ik wel extra heb gedaan is de Honeycomb uit de basispagina gestanst.
Nu zit er een leuk patroontje in. 
Ook heb ik met een mask stencil en structuurpasta wat extra structuur op de achtergrond aangebracht. 
Als je structuurpasta nog nat is kan je hier ook Silk Microfine Glitter overheen strooien.
Dit deed ik met de kleur Silverado, mooi is dit kleurtje he? 


Verder heb ik voor deze pagina het schattige ezeltje van de Farm Collectie gebruikt. 
Dit heb ik op kleur gebracht met Distress Ink. 


En wat een geluk hebben we weer met een geweldige kit van Ilse en Charlene, de Home Jungle. 
Dit is toch echt een prachtige kit en past perfect bij de allerlei andere collecties.
Voor deze pagina heb ik een aantal leuke takjes gestanst en op kleur gebracht met Distress Oxide.
Ik heb geprobeerd om de controle een beetje los te laten, en niet alles precies te kleuren hihi. 


Op de rechterbladzijde groeien de plantjes waarvan het ezeltje straks kan eten. 
Dat kastje is ook zo leuk, want de deurtjes kunnen open! 


Ook heb ik op deze pagina nog een leuke hanger geplakt. In deze hanger staat de ook de tekst 'home jungle'. Daarachter heb ik een stukje jute vast gemaakt. Ook weer zoiets leuks om op je pagina of kaart te verwerken.


Op de linkerkant heb ik een kistje uit de Farm Accessories gestanst met daarop pootafdrukjes. 
In dit kistje zitten de plantjes die al klaar waren. De ezel kan hier lekker van gaan smullen.
Ook heb ik boven aan de pagina nog een leuker banner met een tekst erop geplakt. 


Kortom wel weer een leuke pagina al zeg ik het zelf.
Ik heb er in ieder geval met plezier aan gewerkt.
Hopelijk hebben jullie weer met plezier dit blogbericht gelezen.

Ik hoop jullie snel weer terug te zien!
Liefs Lisanne 


Ik heb voor jullie nog even alle gebruikte producten op een rijtje gezet.

Distress Ink: Black Soot, Hickory Smoke, Weathered Wood
Distress Oxide: Ripe Persimmon, Black Soot, Rustic Wilderness, Forest Moss, Gathered Twigs, Walnut Stain, 
    
   
   
    
   

Reacties