La vie est belle

 Hoii allemaal!

Vandaag wil ik jullie weer wat inspiratie geven voor de Sidekick Planner.
Je kan natuurlijk ook ideeën hiervan gebruiken voor de grote planner, kaarten etc. 
Ik had nog wat lege pagina's op te vullen in mijn Sidekick planner.
Voor deze pagina's heb ik papier gebruikt uit het Reminiscene Book 1.
Helaas is dit boek overal uitverkocht maar wellicht heb je dit boek thuis, of ander prachtig papier (Reminiscene Book 2).


In mijn geval ben ik begonnen aan de rechterpagina. Het zou logisch zijn om met de linkerkant te beginnen, maar deze keer niet haha. Allereerst heb ik een rustige basispagina gestanst met een tabje eraan (1767).
Ik had deze leuke meisjes geknipt uit het Reminiscene Book 1. 
Ohja alle randjes heb ik voorzien van een beetje Ground Espresso Distress Inkt. 


Het leuke van dit plaatje met de meisjes is dat er een soort tag onder zit. 
Ik heb hier een gaatje in gemaakt met een pons en er reinforcers opgeplakt, meer niet. Maar dit staat wel leuk vind ik. 
Onder deze reinforcers heb ik wat cijfers geplakt. Deze cijfers komen uit de tag topper (gebruik ik op de linker pagina). Dit verbindt de pagina's weer.
Daar weer onder zit een label met een leuke tekst stempel over home.


Aan de kant voor de reinforcers heb ik een strook Denim Paint On gebruikt. Hiervoor gebruikte ik een stans waarmee je zelf de breedte van je pagina's kan maken. Dit is stans 1769.
Hierop plakte ik nog wat reinforcers. 


Als laatst heb ik onder het gedeelte met de meisjes nog wat leuke uitgeknipte labels uit het Reminiscene Book 1 en 2 geplakt. Dat leuke kraft scallop rondje is een leuke toevoeging uit Esther's Etsy Shop.
Dit krijg je in kraft, maar je kan er zelf dus heel leuk op stempelen.


Dan naar de linker pagina. Hier heb ik ook de basispagina gebruikt met een tabje. Dezelfde stans als de rechterpagina. Draai je deze om dan verschuift dit tabje 1 plekje. 


Op deze pagina heb ik een deel van de honingraat pagina geplakt. Ik heb de volledige pagina gestanst uit het Paint On Naturel papier en dit langs de honingraat uitgeknipt.  Het kleine stukje knipte ik ook uit en die komt ietsjes verderop nog weer terug. 
Ook had ik van een eerder project 2 vierkante gele stukjes over.
Deze laat ik terug komen op deze pagina want de meisjes aan de rechterkant hebben ook geel haar.
De reinforcers zitten er ook alvast op anders krijg ik die straks er niet meer goed op haha.


Dan komen we bij het grote label. Dit is een label uit de grote planner collectie, maar kan dus prima in de Sidekick. 
Zie je die leuke topper met cijfers. Die cijfers zie je aan de rechterkant dus ook terug. 
Rechts onderin op het label zie je dat kleine stukje honingraat terug.


Aan dit label heb ik een leuke tabje gemaakt. Die zit ook bij de label stans in. Deze stanste ik ook weer in het geel.
Dan de mooie blauwe bloem. Die is geknipt uit het eerste Reminiscene Book. 
Eigenlijk zaten op het papier zelf de bladeren er aan vast, ik knipte ze er af.


Later heb ik dit onder de bloem gestoken, dat maakt de bloem iets kleiner en passender.
Hierop heb ik nog weer 2 uitgeknipte labels (zelfde kleuren als de rechterpagina) opgeplakt.
En een leuke tekst stempel gestempeld op kraft cardstock.


Ik denk dat ik jullie alles wel heb verteld over deze 2 pagina's. 
Ik hoop dat jullie weer wat ideetjes hebben gekregen.
Heel veel plezier met het freubelen en bedankt voor het langskomen.

Liefs Lisanne 

     
   
   
   
  

Reacties