Christmas train

 Hallo allemaal!

Vandaag ga ik jullie in de kerstsferen brengen. Dit ga ik doen met de nieuwe collectie van Joset (ECD).
En wat is dit een te gekke collectie.
Ik ben iemand die echt van de kerst houd. Dus lekker een kerstfilm aan of kerstmuziek en hobbyen! Ideale combi!


Voor deze kaart ben ik begonnen met het stansen van de slimeline.
Met deze stans krijg je een soort sneeuweffect in de slimline. 
Hier achter heb ik een stuk Soft Finish Cardstock geplakt (een halve cm groter).
Ook heb ik dit deel voorzien van Distress Ink Tumbled Glass. 
Dit deed ik alleen op de bovenste strook waar de gaten te zien zijn.


Dan het allerleukste gedeelte!
Alle onderdelen voor de trein stansen en ze op kleur brengen.
Ik gebruikte de stans met de holiday train en de stans met de wagons.
Je kan op allerlei manieren deze combineren en maken met elkaar.
Ohja ik gebruikte ook een boom uit de andere slimeline stans.



Bij de wagon set zit een stans waarmee je de wagons en de locomotief kan verbinden.
Dit wil dus zeggen dat je de trein zolang kan maken als je wilt!
Ik houd er van!
Hopelijk ben je een beetje in de kerstsfeer gekomen.


Bedankt voor het langskomen en tot een volgende keer!

Liefs Lisanne


Hier nog even alle producten op een rijtje!

Elizabeth Craft Design: 1923 Holiday Train, 1924 Train Carts, 1927 Dotted Background
   
    
  

Reacties

  1. Een geweldige creatie! Deze nieuwe collectie is geweldig en staat ook op mijn verlanglijstje.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten