Life is better with friends

 Hallo allemaal!


Het is al weer even geleden dat ik deze Sidekick pagina heb gemaakt. Maar desalniettemin is het toch leuk om te laten zien.


Het wordt een mooie fleurige pagina in geel, bruin en groen tinten. Dit sluit mooi aan bij de pagina's die al in mijn Sidekick planner zitten.


Voor deze pagina heb ik een leuke basispagina gestanst met een gescheurd papieren randje. 
Het papier komt uit het Reminiscene the Book 2, prachtig is dit papier toch? 
In deze set zitten allerlei leuke stansen om weer te gebruiken.
Allereerst ben ik begonnen met een strookje washi tape van Tim Holtz en wat leuke reinforcers. 
De reinforcers heb ik uit kraft en designpapier (Reminiscene the Book 2) gestanst. 


Ook is er een leuke stempel waarop je kan schrijven of stempelen wat je die week hebt gedaan.
Deze was er al voor de A5 planner, maar nu dus ook voor de sidekick.
In de stansset zitten bijpassende stansen voor deze weekkalender. 
De stempel heb ik op kraft van Paint On gestempeld. Je ziet lichte lijnen op dit papier. 
De achtergrond heb ik ook weer gestanst uit het Reminiscene the Book 2.



Op deze weekkalender heb ik gestempeld met kleine tekstjes die ook bij deze planner collectie hoort. 
Ook heb ik een klein label vast geniet op deze weekplanner. 
Achter de weekplanner heb ik nog een klein stukje met bustickets geplakt.
Deze heb ik gekocht bij Esther Glas via haar eigen Etsy shop. 


Oh en op de weekplanner heb ik nog een leuk plantje geplakt. De pot komt uit de Home Jungle kit en de plant uit Sidekick Essentials 12. 
Zo kun je dus eigenlijk voor elke week een overzichtje maken.
Ik hoop dat jullie weer wat inspiratie hebben gekregen. 
Graag tot een volgende keer!

Liefs Lisanne 

Alle gebruikte producten nog even op een rijtje: 

      
    
   

Reacties